درباره ی خودم
درباره وبلاگ

به وبلاگ ما خوش آمدید.این وبلاگ وبلاگ گروهیست و گروه ما سعی در شناساندن وینکس به جهانیان دارد.و شعار ما اینست:(وینکس همتا ندارد.)
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان girlswinx و آدرس winxgrob.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 20
بازدید کل : 9003
تعداد مطالب : 11
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1

girlswinx
جمعه 19 اسفند 1386برچسب:, :: 18:14 ::  نويسنده : بولوم فایر       

سلام بچه ها امیدوارم که در این مدت برای من نظرهای زیادی بنویسید. حالا از این ها بگذریم از شما یک سوال داشتم اونم اینه که به نظر شما اسم من می تونست به جای بلوم فایر (یعنی به جای فایر ) چی می تونست باشه

برای من نظر بنویسید

 



نظرات شما عزیزان:

بلوم
ساعت17:03---24 خرداد 1391
وبلاگت را دوست دارم
پاسخ:ممنونم ....... ولی من تکنام بلوم خواب بود نتونستم وایسم تا پاشه


فلورا فلاور
ساعت8:34---14 فروردين 1391
بلوم فليم(flame)
بلوم دراگون فاير
بلوم دراگون فليم
بلوم اژدها فاير
بلوم اژدها فليم
بلوم آتيش اژدها
بلوم شعله ى اژدها
بلوم شعله اژدها
بلوم آتيش
بلوم شعله
بلوم پيترز
بلوم
بلوم اسپاركس
بلوم دومينو
بلوم جون
بلوم ناز
بلوم گوگولى
بلوم بلوم
بل بلوم
كيكو بلوم
لاو اند پت بلوم
لوكت بلوم
پيكسى بلوم
بست بلوم
وينكس بلوم
بلوم وينكس
بلوم اسمت
همه ى اينا اينگيليسيش
اولاش قشنگ ترن اگه چيزى رو جا انداختم بگو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







   
 
   

we love winx

LOVE &PET

وبلاگ-کد لوگو و بنر

دنیای بادکنک ها